Ruilen en retourneren

Uw bestelling ruilen of retourneren is onder bepaalde voorwaarden mogelijk binnen 14 dagen na de ontvangstdatum. Wat te doen in de volgende situaties:

U heeft helaas een verkeerd artikel besteld en wilt deze graag omruilen;
Het kan voorkomen dat u onverhoopt een verkeerd of niet passend product heeft besteld. U kunt dan onze retourprocedure hanteren voor een omruilactie. Dat kan binnen 14 dagen na aankoop. Het retourformulier kunt u hier downloaden.

U heeft een verkeerd product ontvangen of uw zending is niet compleet;
Controleer na ontvangst altijd of uw zending correct en compleet is. Mocht er onverhoopt een verkeerd product geleverd zijn of een artikel ontbreken, kunt u dit melden via het contactformulier. Wij zullen er dan voor zorgen dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen. In dat geval zijn de verzendkosten voor onze rekening.      
                                   

Wanneer kan een product niet worden geretourneerd! 
–  Artikelen die uit de verpakking zijn gehaald en beschadigd, kunnen niet worden geretourneerd.
–  Artikelen waarvan de verpakking beschadigd is, kunnen niet worden geretourneerd.
–  Artikelen die door eigen toedoen incompleet zijn gemaakt, kunnen niet worden geretourneerd.

Kosten retourneren
De kosten van een retourzending zijn in bijna alle gevallen voor rekening van de koper. Wanneer de fout door ons is veroorzaakt, dan zullen wij de kosten voor het retourneren voor onze rekening nemen. Dit betekent niet dat retourpakketten ongefrankeerd aan ons gestuurd kunnen worden. Gebeurt dit wel dan brengen wij daarvoor kosten in rekening. Bij een fout van onze zijde zullen wij, nadat we het retourpakket hebben ontvangen en gecontroleerd op compleetheid, de kosten voor het retourneren vergoeden.

Ga verder naar: Klantenservice