Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?
Bij Prinse afdekmaterialen kunt op meerdere manieren veilig betalen via een beveiligd SSL certificaat. Wij bieden u de volgende betaalmogelijkheden:

  • IDEAL.
  • Mister Cash – voor onze belgische klanten.
  • Sofortbanking – voor onze duitse klanten.
  • Vooruitbetalen via een normale bankoverboeking. 

Lees meer

Hoe doe ik een internationalen overboeking?
Vanaf een niet-Nederlandse bankrekening, kunt u met onze IBAN en BIC/ Swift codes een internationale overboeking doen, deze staan vermeld op de pagina Contact. Neem contact op met uw bank als u hierbij problemen ondervindt. Een internationale overboeking duurt meestal enkele dagen.

Ik ben niet tevreden met het product, kan ik het terugsturen?
U kunt alle producten die u niet bevallen in de ongeopende verpakking binnen 14 dagen terugsturen. U ontvangt het aankoopbedrag terug. In dit geval, is de retourzending dan wel voor eigen rekening. Wanneer het een foutief of incompleet geleverd product is, dan zijn de kosten van de retourzending voor onze rekening. De retourprocedure gaat via een ingevuld retourformulier. Deze kunt u hier downloaden.

Lees meer

Hebben jullie een winkel?
Nee, wij hebben geen winkel. Onze producten worden meerendeels verkocht via internet.

Zit er garantie op mijn product?
Prinse afdekmaterialen geeft maar liefst 30 dagen na aankoopdatum garantie op productiefouten. Bij garantie heeft u recht op een nieuw product, een ander product van dezelfde prijs, of een duurder product met bijbetaling. Kijk voor de uitgebreide garantievoorwaarden bij de algemene voorwaarden.

Lees meer

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?
De levertijden op onze webshop zijn slechts een indicatie, er zijn verschillende omstandigheden waardoor een pakket vertraagd kan zijn, zoals feestdagen, vervoersproblemen etc. Soms laat de postbode een pakketje achter bij de buren. Wanneer u uw bestelling niet binnen de normale levertijd ontvangt, neem dan a.u.b. contact op met ons op via info@afdekmaterialen.nl. Wij zullen dan contact opnemen met ons lokale postkantoor en achterhalen waar het pakket gebleven is.

Hoe kan ik mijn product bestellen?
U kunt bestellen per e-mail, per telefoon en direct een online bestelling plaatsen via onze Webshop. Voor een heldere uitleg over hoe het bestellen in zijn werking gaat, kunt u de pagina “uitleg bestellen” raadplegen.

Lees meer

Ik heb een technische vraag over een bepaald product?
Technische vragen worden uitsluitend per e-mail beantwoord. U kunt daarvoor contact met ons opnemen via info@afdekmaterialen.nl

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, u kunt uw bestelling annuleren door z.s.m. contact met ons op te nemen via info@afdekmaterialen.nl of per telefoon; +31(0)227 541723 of mobiel; 06 27506284.